Bu Blogda Ara

2 Haziran 2019 Pazar

Pesto Soslu Makarna


Roma'dan arkadaşımın getirdiği @pasta_rummo markalı makarnayı pesto sos ile pişirdim. Hem makarnanın lezzetli olması hem de pesto sosunu kendimin yapmış olmam kıymetliydi.


Yapımı ise herkesin bildiği türden açıkcası. Kısacası bir paket makarnayı, biraz tuz ve bir tatlı kaşığı kadar zeytinyağı eklediğim sıcak suda dirice İtalyan'ların deyimiyle #aldente kıvamında pişirdim.
Suyunu süzüp kenara aldım. 
2 yemek kaşığı zeytinyağını hafif ısıtıp, 2 diş sarımsağı yaprak yaprak doğrayıp zeytinyağında hafif soteledim. Üzerine 4-5 kaşık pesto sos ilave edip karıştırdım. En son 100 gr kadar kremayı ilave edip hafif kaynama kıvamına getirdim. Ocaktan alıp makarnanın üzerine döküp makarnaları kırmadan nazikçe karıştırdım. 
servis tabağına alıp üzerine parmesean peyniri rendesi serpiştirip bir dal fesleğen ile servis yaptım. 

Pesto Sos tarifime Pesto Sos 'tan ulaşılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder